Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9720
Title: Електоральний менеджмент: сутність, функції, методи
Other Titles: Electronic menedgment: sens, function, methods
Authors: Шинкаренко, Олена Євгенівна
Keywords: електоральний менеджмент
електоральний професіоналізм
методи електорального менеджменту
electoral management
electoral professionalism
methods of electoral management
Issue Date: 2015
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Шинкаренко О. Є. Електоральний менеджмент: сутність, функції, методи / О. Є. Шинкаренко // Перспективи. – 2015. – №2. – С. 158-166.
Abstract: В статті аналізується важлива, актуальна та недостатньо на сьогодні розроблена проблема, що пов’язана із електоральним менеджментом, спрямованим на комплексне та ефективне регулювання процесів підготовки та проведення виборчих кампаній. Розглядаються причини виникнення електорального менеджменту, професіоналізації управління виборчими кампаніями, його специфіка, відмінності від менеджмента взагалі та політичного менеджменту зокрема, основні функції електорального менеджменту. Дається коротка характеристика технологій та методів, що використовуються в електоральному менеджменті, зокрема таких, як політичні піар, іміджмейкінг, брендінг, реклама, технології регулювання політичних конфліктів, створення політичних союзів, мобілізації мас для політичної підтримки. The article analyses important and topical today are not enough developed problem associated with electoral management, aimed at comprehensive and effective regulation of the processes of preparation and conduct of election campaigns. Discusses the causes of electoral management, the professionalization of electoral campaigns management, its specificity, differences in General management and political management in particular, the main functions of electoral management. Give a short description of technologies and methods that are used in electoral management, such as political PR, image making, branding, advertising, technology of regulation of political conflicts, create political alliances, mobilize masses for political support.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9720
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shynkarenko. 2015.pdf302 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.