Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9655
Title: Соціальний маркетинг: сучасні проблеми розвитку та застосування в освітній, медичній, культурній, територіальній, доброчинній, ідеологічній сферах українського суспільства
Other Titles: Social marketing: curennt problems of its development and application in Ukraine in the spheres of education, health care, culture, local development, charity and ideology
Authors: Полторак, Володимир Абрамович
Keywords: соціальний маркетинг
кризове суспільство
освітній маркетинг
доброчинний маркетинг
social marketing
crisis society
educational marketing
charity marketing
Issue Date: 2015
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Полторак В. А. Соціальний маркетинг: сучасні проблеми розвитку та застосування в освітній, медичній, культурній, територіальній, доброчинній, ідеологічній сферах українського суспільства / В. А. Полторак // Перспективи. – 2015. – №1. – С. 97-106.
Abstract: У статті проаналізовано важливу й актуальну проблему застосування соціального маркетингу для регулювання соціальних процесів у демократичному, ринковому суспільстві. Розглядається особлива його роль в умовах соціально-політичної, соціально-економічної, воєнної кризи, коли необхідно приймати нові, креативні рішення, спрямовані на вирішення відповідних проблем. Зокрема розглядаються завдання освітнього маркетингу з точки зору реалізації ризик-стратегій, що виникають перед студентами в сучасних умовах, перспективи розвитку медичного маркетингу в умовах впровадження страхової медицини, роль доброчинного маркетингу в організації волонтерського руху, нові технології організації ідеологічної діяльності та пропаганди. The article looks into the topical problem of the application of social marketing for the regulation of social processes in a democratic market society. Analyzed is social marketing’s specific role in the context of sociopolitical, socioeconomic and military crises demanding new non- trivial solutions. Special attention is devoted to the tasks of educational marketing and the problems that students face while realizing various risk strategies; to the prospects of the development of health care marketing in the course of the introduction of insurance medicine; to the role of charity marketing in organizing the volunteers’ movement; to new technologies of ideological and propagandistic activity.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9655
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poltorak. 2015.pdf393.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.