Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолторак, Володимир Абрамович-
dc.date.accessioned2020-09-23T13:56:54Z-
dc.date.available2020-09-23T13:56:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПолторак В. А. Соціальний маркетинг: сучасні проблеми розвитку та застосування в освітній, медичній, культурній, територіальній, доброчинній, ідеологічній сферах українського суспільства / В. А. Полторак // Перспективи. – 2015. – №1. – С. 97-106.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9655-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано важливу й актуальну проблему застосування соціального маркетингу для регулювання соціальних процесів у демократичному, ринковому суспільстві. Розглядається особлива його роль в умовах соціально-політичної, соціально-економічної, воєнної кризи, коли необхідно приймати нові, креативні рішення, спрямовані на вирішення відповідних проблем. Зокрема розглядаються завдання освітнього маркетингу з точки зору реалізації ризик-стратегій, що виникають перед студентами в сучасних умовах, перспективи розвитку медичного маркетингу в умовах впровадження страхової медицини, роль доброчинного маркетингу в організації волонтерського руху, нові технології організації ідеологічної діяльності та пропаганди. The article looks into the topical problem of the application of social marketing for the regulation of social processes in a democratic market society. Analyzed is social marketing’s specific role in the context of sociopolitical, socioeconomic and military crises demanding new non- trivial solutions. Special attention is devoted to the tasks of educational marketing and the problems that students face while realizing various risk strategies; to the prospects of the development of health care marketing in the course of the introduction of insurance medicine; to the role of charity marketing in organizing the volunteers’ movement; to new technologies of ideological and propagandistic activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсоціальний маркетингuk
dc.subjectкризове суспільствоuk
dc.subjectосвітній маркетингuk
dc.subjectдоброчинний маркетингuk
dc.subjectsocial marketinguk
dc.subjectcrisis societyuk
dc.subjecteducational marketinguk
dc.subjectcharity marketinguk
dc.titleСоціальний маркетинг: сучасні проблеми розвитку та застосування в освітній, медичній, культурній, територіальній, доброчинній, ідеологічній сферах українського суспільстваuk
dc.title.alternativeSocial marketing: curennt problems of its development and application in Ukraine in the spheres of education, health care, culture, local development, charity and ideologyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poltorak. 2015.pdf393.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.