Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9625
Назва: Історична освіта та синтетичні тенденції філософії історії
Інші назви: Historical trends in education and synthetic philosophy of history
Автори: Добролюбська, Юлія Андріївна
Dobrolyubska, Yulia Andriivna
Ключові слова: типологія
цивілізаційний підхід
типологізація
домінанта дослідження
системний підхід
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Добролюбська Ю. А. Історична освіта та синтетичні тенденції філософії історії / Ю. А. Добролюбська // Перспективи. – 2014. – №3 (61). – С. 33-38.
Короткий огляд (реферат): Надається огляд стану розробки теорії філософії історії у вітчизняній та світовій практиці. Встановлюється, що історико-філософський аспект філософії історії розроблений у науковій літературі достатньо широко. Разом з тим історичне дослідження як когнітивна діяльність в рамках різних соціокультурних контекстів, типів наукової раціональності та стилів історичного мислення поки ще не стало предметом філософського осмислення. It is offered the review of the state of readiness of theory of philosophy of history in native and world practice. It is set, that the historical and philosophical aspect of philosophy of history is worked out in scientific literature widely enough. At the same time historical research as cognitive activity within the framework of different social-cultural contexts, types of scientific rationality and styles of historical thought until now did not become the object of philosophical comprehension.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9625
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrolubska.pdf360.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.