Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9612
Title: Формування писемної комунікативної компетентності майбутніх викладачів англійської мови на основі проєктних технологій
Authors: Сторожук, Світлана Дмитрівна
Storozhuk, Svitlana Dmytrivna
Keywords: підготовка майбутніх викладачів англійської мови
навчання англомовного письма
іншомовна писемна комунікативна компетентність
проєктні технології
методичні принципи
зміст навчання
модель навчального процесу
prospective English teachers’ training
teaching writing in English
foreign-language communicative competence in writing
project technologies
methodological principles
learning content
model of the educational process
подготовка будущих преподавателей английского языка
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Сторожук С. Д. Формування писемної комунікативної компетентності майбутніх викладачів англійської мови на основі проєктних технологій : автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Дмитрівна Сторожук; наук. кер. О. Б. Тарнопольський; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2020. – 20 с.
Abstract: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню, практичній розробці й експериментальній перевірці методики формування писемної комунікативної компетентності майбутніх викладачів англійської мови на основі проєктних технологій. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, практична розробка й експериментальна перевірка методики формування писемної комунікативної компетентності майбутніх викладачів англійської мови на основі проєктних технологій. Диссертация посвящена теоретическому обоснованию, практической разработке и экспериментальной проверке методики формирования письменной коммуникативной компетентности будущих преподавателей английского языка на основе проектных технологий. Целью исследования является теоретическое обоснование, практическая разработка и экспериментальная проверка методики формирования письменной коммуникативной компетентности будущих преподавателей английского языка на основе проектных технологий. The scientific novelty of the research results is in theoretical reasoning, practical elaboration, and experimental testing of the methodology of implementing project technology into the teaching process to develop communicative competence in writing of students studying English as a major at linguistic higher educational institutions.The practical value of the results: the development of a textbook "Organization of project work in the teaching of academic writing in English" (for teachers of English for philological specialties).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9612
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Storozhuk Svitlana Dmytrivna 2020.pdf530.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.