Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9604
Title: Механізм завоювання прихильності виборців та ефективність його складових під час виборчих кампаній-2014 в Україні
Other Titles: Mechanism of conquest voter support and efficiency of its constituents during the election campaign in 2014 in Ukraine
Authors: Музиченко, Ганна В’ячеславівна
Muzychenko, Hanna Vyacheslavivna
Keywords: виборці
джинса
політичний маркетинг
електоральний маркетинг
виборча кампанія
позачергові вибори
політична реклама
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Музиченко Г. В. Механізм завоювання прихильності виборців та ефективність його складових під час виборчих кампаній-2014 в Україні / Г. В. Музиченко // Перспективи. – 2014. – №2. – С. 77-81.
Abstract: Розглядаються політична реклама, джинса та інші види передвиборчої агітації як складові механізму завоювання прихильності виборців під час дострокових виборів Президента України та депутатського корпусу Верховної Ради України в 2014 році. Considered political advertising, jeans and other campaign elements of the mechanism of conquest voter support during the extraodinary presidential elections in Ukraine and the deputies of the Verkhovna Rada of Ukraine in 2014.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9604
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzychenko.pdf351.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.