Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузиченко, Ганна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorMuzychenko, Hanna Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2020-09-22T08:52:22Z-
dc.date.available2020-09-22T08:52:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМузиченко Г. В. Механізм завоювання прихильності виборців та ефективність його складових під час виборчих кампаній-2014 в Україні / Г. В. Музиченко // Перспективи. – 2014. – №2. – С. 77-81.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9604-
dc.description.abstractРозглядаються політична реклама, джинса та інші види передвиборчої агітації як складові механізму завоювання прихильності виборців під час дострокових виборів Президента України та депутатського корпусу Верховної Ради України в 2014 році. Considered political advertising, jeans and other campaign elements of the mechanism of conquest voter support during the extraodinary presidential elections in Ukraine and the deputies of the Verkhovna Rada of Ukraine in 2014.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвиборціuk
dc.subjectджинсаuk
dc.subjectполітичний маркетингuk
dc.subjectелекторальний маркетингuk
dc.subjectвиборча кампаніяuk
dc.subjectпозачергові вибориuk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.titleМеханізм завоювання прихильності виборців та ефективність його складових під час виборчих кампаній-2014 в Україніuk
dc.title.alternativeMechanism of conquest voter support and efficiency of its constituents during the election campaign in 2014 in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzychenko.pdf351.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.