Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9570
Назва: Диалогизм в контексте изучения современной системы образования
Інші назви: Dialogism in the context of studying the modern system of education
Автори: Каранфілова, Олена Володимирівна
Каранфилова, Елена Владимировна
Karanfilova, Olena Volodymyrivna
Ключові слова: освіта
модернізація
система освіти
діалогізм
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Каранфилова Е. В. Диалогизм в контексте изучения современной системы образования / Е. В. Каранфилова // Перспективи. – 2013. – №3. – С. 45-49.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальні проблеми системи освіти в ракурсі соціальної філософії. Акцентовано увагу на феномені освіти, що включає в себе не тільки підготовку професіоналів, що володіють загальними та спеціальними знаннями, але і формування самостійної творчо і соціально активної особистості, здатної до інноваційної діяльності, що управляє своєю творчою енергією і направляє її в творче русло. Філософський діалогічний підхід розглянутий як перспективна альтернатива застарілим консервативним методикам. The article deals with the relevant problems of the education system in the perspective of social philosophy. Attention is focused on the phenomenon of education, which includes not only the training of professionals who have general and specialized knowledge, but also formation of an independent creative and socially active personality, able to innovative, to manage its creative energy and to direct it in a constructive course.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9570
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karanfilova.pdf332.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.