Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9566
Назва: Развитие парадигмы мультикультурализма и толерантности как фактор прогресса образовательного пространства
Інші назви: Розвиток парадигми мультикультуралізму і толерантності як фактор прогресса освітнього процесу
Development of paradigm multicultiralism and tolerance as a factor of progress of educational space
Автори: Ананьєва, Олена Павлівна
Ананьева, Елена Павловна
Ananyeva, Olena Pavlivna
Ключові слова: мультикультурализм
образовательный подход
образовательное пространство
парадигма образования
социально-философские концепции
толерантность
мультикультуралізм
освітній підхід
освітній простір
парадигма освіти
соціально-філософські концепції
толерантність
multiculturalism
educational approach
educational space
the paradigm of education
social and philosophical concepts of tolerance
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ананьева Е. П. Развитие парадигмы мультикультурализма и толерантности как фактор прогресса образовательного пространства / Е. П. Ананьева // Перспективи. – 2015. – №1. – С. 6-12.
Короткий огляд (реферат): В статье анализируется парадигмамультикультурализма и толерантности в качестве фактора развития глобального образовательного пространства.Устанавливается, что мультикультурализм и толерантностьспособствуют прогрессивным изменениям в современном образовательном пространстве. Обосновывается возникновение новых концептов, новых вариантов и разновидностей образовательной философии. У статтіаналізується парадигма мультикультуралізмуітолерантності як фактор розвитку глобального освітнього простору. Встановлюється, щомультикультуралізмі толерантністьсприяютьпрогресивнимзмінам у сучасномуосвітньомупросторі. Обґрунтовуєтьсявиникненняновихконцептів, новихваріантів і різновидівосвітньоїфілософії. The article analyzes the paradigm of multiculturalism and tolerance as a factor in the development of global educational space. It is established that multiculturalism and tolerance contribute to progressive changes in the modern educational space. Substantiates the emergence of new concepts, new options and varieties of the educational philosophy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9566
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ananyeva. 2015.pdf375.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.