Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/952
Назва: Професійно-особистісне становлення майбутніх інженерів у культурно-освітньому середовищі вищого технічного навчального закладу
Інші назви: Future Engineers Professional and Personal Formation in Cultural and Educational Environment of Higher Education Technical Institution
Автори: Нємцева, Наталія Сергіївна
Nemtseva, Natalia Sergiyvna
Ключові слова: майбутній інженер
професійно-особистісне становлення
культурно-освітнє середовище
будущий инженер
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Нємцева, Н. С. Професійно-особистісне становлення майбутніх інженерів у культурно-освітньому середовищі вищого технічного навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Сергіївна Нємцева; наук. кер. Р. К. Серьожникова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розкрито сутність феномена "професійно-особистісне становлення майбутнього інженера в культурно-освітньому середовищі", критерії з їх показниками у сукупності прояву професійно-особистісних якостей та рівні сформованості професійно-особистісного становлення. Визначено педагогічні умови професійно-особистісного становлення майбутніх інженерів у культурно-освітньому середовищі вищого технічного навчального закладу: наявність позитивної мотивації у засвоєнні професійних знань, умінь і навичок та відповідної рефлексивної поведінки; врахування сфери вираженості індивідуальності студентів; взаємозв'язок компонентів культурно-освітнього середовища вищого технічного навчального закладу; поетапне становлення майбутніх професіоналів. The thesis highlights the essence of the phenomenon “future engineers professional and personal formation”. The criteria and their evaluative indicators together with their professional and personal qualities manifestation have been determined. The levels of professional and personal formation have been characterized. The pedagogical factors of future engineers professional and personal formation in the cultural and educational environment of higher education technical institution such as: positive motivation presence in mastering professional knowledge, skills and corresponding reflexive behaviour; taking into account the sphere of students’ invididuality expression; interaction of components of cultural educational environment of higher technical educational establishment; stage-by-stage formation of future professionals have been elaborated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/952
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nemtseva.aref.pdf209.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.