Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9373
Назва: Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу
Інші назви: Key Words of Commercial Advertising as the Indicators of Speech Influence
Автори: Олексюк, О. М.
Oleksiuk, O. M.
Ключові слова: комерційна реклама
ключеві слова
вплив
семантика
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Олексюк О. М. Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу / О. М. Олексюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2011. – № 13. – С. 285-290.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу ключових слів комерційної реклами як маркерів мовного впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9373
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksyuk O. M..pdf126.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.