Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлексюк, О. М.-
dc.contributor.authorOleksiuk, O. M.-
dc.date.accessioned2020-09-09T09:10:53Z-
dc.date.available2020-09-09T09:10:53Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОлексюк О. М. Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу / О. М. Олексюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2011. – № 13. – С. 285-290.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9373-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу ключових слів комерційної реклами як маркерів мовного впливу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомерційна рекламаuk
dc.subjectключеві словаuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectсемантикаuk
dc.titleКлючові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливуuk
dc.title.alternativeKey Words of Commercial Advertising as the Indicators of Speech Influenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oleksyuk O. M..pdf126.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.