Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9373
Title: Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу
Other Titles: Key Words of Commercial Advertising as the Indicators of Speech Influence
Authors: Олексюк, О. М.
Oleksiuk, O. M.
Keywords: комерційна реклама
ключеві слова
вплив
семантика
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Олексюк О. М. Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу / О. М. Олексюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2011. – № 13. – С. 285-290.
Abstract: Стаття присвячена аналізу ключових слів комерційної реклами як маркерів мовного впливу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9373
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oleksyuk O. M..pdf126.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.