Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9361
Назва: Політична реклама: місце та роль у політичному дискурсі
Інші назви: Political advertising: the place and role in political discourse
Автори: Бабіна, Валентина Олександрівна
Babina, Valentyna Oleksandrivna
Ключові слова: політична реклама
комунікативні технології
політичний дискурс
критичний дискурс-аналіз
постмодерний дискурс-аналіз
політична діяльність
political advertising
communication technology
political discourse
critical discourse analysis
postmodern discourse analysis
political activity
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бабіна В. О. Політична реклама: місце та роль у політичному дискурсі / В. О. Бабіна // Перспективи. – 2012. – №4. – С. 8-11.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується феномен політичної реклами, як складової комунікативних технологій сучасності. Обґрунтовано роль політичної реклами у політичному дискурсі. Проаналізовано основні теоретичні концепції щодо місця реклами у політичному дискурсі (критичний аналіз та постмодерний аналіз). The article examines the phenomenon of political advertising as a component of modern communication technologies. The role of political advertising in political discourse. The basic theoretical concepts of place advertising in political discourse (critical analysis and postmodern analysis).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9361
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babina. 2012.pdf316.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.