Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9361
Title: Політична реклама: місце та роль у політичному дискурсі
Other Titles: Political advertising: the place and role in political discourse
Authors: Бабіна, Валентина Олександрівна
Babina, Valentyna Oleksandrivna
Keywords: політична реклама
комунікативні технології
політичний дискурс
критичний дискурс-аналіз
постмодерний дискурс-аналіз
політична діяльність
political advertising
communication technology
political discourse
critical discourse analysis
postmodern discourse analysis
political activity
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бабіна В. О. Політична реклама: місце та роль у політичному дискурсі / В. О. Бабіна // Перспективи. – 2012. – №4. – С. 8-11.
Abstract: У статті досліджується феномен політичної реклами, як складової комунікативних технологій сучасності. Обґрунтовано роль політичної реклами у політичному дискурсі. Проаналізовано основні теоретичні концепції щодо місця реклами у політичному дискурсі (критичний аналіз та постмодерний аналіз). The article examines the phenomenon of political advertising as a component of modern communication technologies. The role of political advertising in political discourse. The basic theoretical concepts of place advertising in political discourse (critical analysis and postmodern analysis).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9361
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babina. 2012.pdf316.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.