Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9158
Назва: Соціальне управління в контексті постіндустріального суспільства
Автори: Кримець, Людмила Володимирівна
Krymets, Lyudmyla Volodymyrivna
Ключові слова: управління
складова управління
людина
соціальне управління
постіндустріальне суспільство
багатовимірність процесу управління
соціальна взаємодія
нова ціннісна парадигма
management
warehouse management
lyudin
social management
postindustrial suspension
the flexibility of the management process
social interaction
new value paradigm
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кримець Л. В. Соціальне управління в контексті постіндустріального суспільства / Л. В. Кримець // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 56-57.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається термін "управління", як цілеспрямований складний багатовимірний процес свідомого впливу на об’єкти будь – якої природи з метою їх організації, регуляції, корекції, трансформації та оптимізації. Важливою складовою управління є антропологічний фактор. Людина, як свідома біосоціальна істота, має безпосереднє відношення до будь – якого процесу управління в світі. Вона виступає в якості суб’єкта чи об’єкта управління, в якості організатора чи виконавця, замовника або творця телеологічної складової управління. Тому управління, по суті, є соціальним феноменом, і слід відрізняти соціальне управління (яким є будь – який процес управління) і процес управління соціумом, де саме суспільство виступає в якості об’єкта управління. The article considers the term "management" as a purposeful complex multidimensional process of conscious influence on objects of any nature for the purpose of their organization, regulation, correction, transformation and optimization. An important component of management is the anthropological factor. Man, as a conscious biosocial being, is directly related to any management process in the world. It acts as a subject or object of management, as an organizer or performer, customer or creator teleological component of management. Therefore, management, in fact, is a social phenomenon, and should be distinguish social management (what is any management process) and management process society, where society itself acts as an object of government.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9158
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krymets. 2012.pdf303.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.