Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9158
Title: Соціальне управління в контексті постіндустріального суспільства
Authors: Кримець, Людмила Володимирівна
Krymets, Lyudmyla Volodymyrivna
Keywords: управління
складова управління
людина
соціальне управління
постіндустріальне суспільство
багатовимірність процесу управління
соціальна взаємодія
нова ціннісна парадигма
management
warehouse management
lyudin
social management
postindustrial suspension
the flexibility of the management process
social interaction
new value paradigm
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кримець Л. В. Соціальне управління в контексті постіндустріального суспільства / Л. В. Кримець // Перспективи. – 2012. – №2. – С. 56-57.
Abstract: У статті розглядається термін "управління", як цілеспрямований складний багатовимірний процес свідомого впливу на об’єкти будь – якої природи з метою їх організації, регуляції, корекції, трансформації та оптимізації. Важливою складовою управління є антропологічний фактор. Людина, як свідома біосоціальна істота, має безпосереднє відношення до будь – якого процесу управління в світі. Вона виступає в якості суб’єкта чи об’єкта управління, в якості організатора чи виконавця, замовника або творця телеологічної складової управління. Тому управління, по суті, є соціальним феноменом, і слід відрізняти соціальне управління (яким є будь – який процес управління) і процес управління соціумом, де саме суспільство виступає в якості об’єкта управління. The article considers the term "management" as a purposeful complex multidimensional process of conscious influence on objects of any nature for the purpose of their organization, regulation, correction, transformation and optimization. An important component of management is the anthropological factor. Man, as a conscious biosocial being, is directly related to any management process in the world. It acts as a subject or object of management, as an organizer or performer, customer or creator teleological component of management. Therefore, management, in fact, is a social phenomenon, and should be distinguish social management (what is any management process) and management process society, where society itself acts as an object of government.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9158
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krymets. 2012.pdf303.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.