Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9034
Назва: Философско-теоретические аспекты моральной педагогики
Інші назви: Філософсько-теоретичні аспекти моральної педагогіки
Philosophic-teoretical aspects of moral pedagogics
Автори: Блохина, Л. Л.
Blokhina, L. L.
Ключові слова: мораль
личность
нравственное воспитание
моральная педагогика
мораль
особистість
етичне виховання
моральна педагогіка
morality
personality
ethics upbringing
moral education
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Блохина Л. Л. Философско-теоретические аспекты моральной педагогики / Л. Л. Блохина // Перспективи. – 2012. – №1. – С. 4-8.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена проблеме формирования моральности молодѐжи. Рассматриваются воспитательно-педагогические механизмы этого процесса. Основное внимание уделено выявлению и исследованию философских теоретико-базисных основ развития личностной морали посредством моральной педагогики. Стаття присвячена проблемі формування моральності молоді. Розглядаються педагогічно- виховні механізми цього процесу. Основна увага приділена виявленню та дослідженню філософських теоретико-базисних основ розвитку особистісної моралі та моральної педагогіки. The article is devoted to the problem of formation of youths’s morality. The upbringing-pedagogical mechanisms of this process are considered. Basic attention is given to reveal and to research philosophical ground-theoretical bases of development of personality’s moral and moral pedagogics
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9034
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Blokhina. 2012.pdf359.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.