Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8994
Назва: Питання як функція знання
Автори: Торохтій, М. А.
Torokhtii, M. A.
Ключові слова: питання
функція
дискурсивне знання
тлове знання
знання в науці
знання в педагогіці
question
function
discursive knowledge
background knowledge
operative intensity of knowledge
knowledge in science
knowledge in pedagogy
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Торохтій М. А. Питання як функція знання / М. А. Торохтій // Перспективи. – 2011. – №3. – С. 147-152.
Короткий огляд (реферат): Погляд на відповідь, як на єдино можливий показник знання не зовсім відповідає складним гносеологічним структурам науково-дослідницьких та освітньо-педагогічних процесів. До таких висновків призводять міркування цієї статті, де питання презентується у дещо несподіваній іпостасі – як функція знання. Approach to an answer as to the only possible indicator of knowledge does not completely correspond to complex epistemological structures of researching and educational processes. Such conclusions are promoted by reflexions of the article where the question is unusually represented as a function of the knowledge
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8994
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Torokhtii. 2011.pdf285.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.