Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8994
Title: Питання як функція знання
Authors: Торохтій, М. А.
Torokhtii, M. A.
Keywords: питання
функція
дискурсивне знання
тлове знання
знання в науці
знання в педагогіці
question
function
discursive knowledge
background knowledge
operative intensity of knowledge
knowledge in science
knowledge in pedagogy
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Торохтій М. А. Питання як функція знання / М. А. Торохтій // Перспективи. – 2011. – №3. – С. 147-152.
Abstract: Погляд на відповідь, як на єдино можливий показник знання не зовсім відповідає складним гносеологічним структурам науково-дослідницьких та освітньо-педагогічних процесів. До таких висновків призводять міркування цієї статті, де питання презентується у дещо несподіваній іпостасі – як функція знання. Approach to an answer as to the only possible indicator of knowledge does not completely correspond to complex epistemological structures of researching and educational processes. Such conclusions are promoted by reflexions of the article where the question is unusually represented as a function of the knowledge
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8994
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Torokhtii. 2011.pdf285.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.