Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8625
Title: Модальна семантика в дитячій літературі
Authors: Корольова, Тетяна Михайлівна
Korolova, Tetiana Mykhailivna
Сивокінь, Ганна Володимирівна
Syvokin, Ganna Volodymirivna
Keywords: суб’єктивна модальність
лінгвістичні засоби
семантика
дитяча література
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Корольова Т. М. Модальна семантика в дитячій літературі / Т. М. Корольова, Г. В. Сивокінь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2018. – № 27. – С. 142-153.
Abstract: Вперше розглянуті лінгвістичні способи відображення деонтичної, атлетичної, аксіологічної та епістемічної модальності в дитячій літературі. Встановлено, що одним з найважливіших способів формування картини світу у свідомості дитини є вживання різноманітних лінгвістичних засобів модальної семантики, які забезпечують еволюційний розвиток розумових процесів дитини. Такими є використання автором різних лексико-граматичних (нестандартних синтаксичних структур, модально-емоційних лексем) і фонетичних (варіювання фразової інтонації, акцентуації за рахунок інверсії та графічних засобів) форм, а також за допомогою залучення стилістичних прийомів (метафори, епітети, порівняння), що презентують функціонально-семантичне поле суб’єктивної модальності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8625
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korolova.pdf135.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.