Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8625
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорольова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorKorolova, Tetiana Mykhailivna-
dc.contributor.authorСивокінь, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorSyvokin, Ganna Volodymirivna-
dc.date.accessioned2020-07-28T11:34:25Z-
dc.date.available2020-07-28T11:34:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКорольова Т. М. Модальна семантика в дитячій літературі / Т. М. Корольова, Г. В. Сивокінь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса: Астропринт, 2018. – № 27. – С. 142-153.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8625-
dc.description.abstractВперше розглянуті лінгвістичні способи відображення деонтичної, атлетичної, аксіологічної та епістемічної модальності в дитячій літературі. Встановлено, що одним з найважливіших способів формування картини світу у свідомості дитини є вживання різноманітних лінгвістичних засобів модальної семантики, які забезпечують еволюційний розвиток розумових процесів дитини. Такими є використання автором різних лексико-граматичних (нестандартних синтаксичних структур, модально-емоційних лексем) і фонетичних (варіювання фразової інтонації, акцентуації за рахунок інверсії та графічних засобів) форм, а також за допомогою залучення стилістичних прийомів (метафори, епітети, порівняння), що презентують функціонально-семантичне поле суб’єктивної модальності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсуб’єктивна модальністьuk
dc.subjectлінгвістичні засобиuk
dc.subjectсемантикаuk
dc.subjectдитяча літератураuk
dc.titleМодальна семантика в дитячій літературіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korolova.pdf135.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.