Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8474
Назва: Самоствердження особистості як функція освіти: критерії якості
Інші назви: Self-assertion of a personality as a function of education: quality criteria
Автори: Цибра, Микола Федорович
Tsybra, Mykola Fedorovych
Ключові слова: самоствердження
критерій
моральне здоров’я
творчість
цілеспрямованість
соціальний тонус
self-assertion
criterion
moral health
creativity
goal orientation
social tone
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Цибра М. Ф. Cамоствердження особистості як функція освіти: критерії якості / М. Ф. Цибра // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. – 2013. – Вип. 2. – С. 137-142.
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовуються критерії самоствердження. Розглядаються основні категорії цього процесу: моральне здоров’я, цілеспрямованість, творчість, соціальний тонус. Акцентується, що формування потреби в самоствердженні – одне з магістральних завдань освіти. статье обосновываются критерии качества самоутверждения. The article substantiates the quality criteria of self-assertion. The main categories of the process are revealed: moral health, goal orientation, creativity, social tone. The formation of need for self-assertion is emphasized as one of the primary objectives of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8474
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsybra Mykola Fedorovyc 2013 2.pdf341.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.