Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8416
Назва: Когнитивные паттерны и образовательные траектории болонского процесса
Інші назви: Когнітивні паттерни і освітні траєкторії болонського процесу
Cognitive patterns and educational trajectories of bologna process
Автори: Дыдышко, Иосиф Иосифович
Ключові слова: когнитивный паттерн
архитектоника
Болонский процесс
модуль
кредитно-модульная система
качество образования
освіта
когнітивний паттерн
образование
архітектоніка
Болонський процес
модуль
кредитно-модульна система
якість освіти
education
cognitive pattern
architectonics
Bologna process
module
credit modular system
quality of education
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дыдышко И. И. Когнитивные паттерны и образовательные траектории болонского процесса / И. И. Дыдышко // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2012. – № 2. – С. 48-52.
Короткий огляд (реферат): В статье обосновывается содержание понятия «когнитивный паттерн образования», как совокупность взаимосвязанных приоритетов и направлений, составляющих архитектонику конкретной образовательной системы. Раскрываются позитивные составляющие Болонской системы, внедряемой в украинское образование. Выделены острые проблемы в современном образовании Украины, которые требуют своего конструктивного решения. У статті обґрунтовується зміст поняття «когнітивний паттерн освіти», як сукупність взаємопов’язаних пріоритетів та напрямів, що складають архітектоніку конкретної освітньої системи. Розкриваються позитивні складові Болонської системи, яка упроваджується в українську освіту. Виділені гострі проблеми сучасної української освіти, які вимагають свого конструктивного рішення. The article explains the content of education, concept of “cognitive pattern” of education as a set of interrelated priorities and directions that make up a particular architectonics of the educational system. It considers positive elements of the Bologna system injected into Ukrainian education. It allocates some vexed problems in modern Ukrainian education which require their structural solutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8416
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10 (48-52).pdf380.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.