Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДыдышко, Иосиф Иосифович-
dc.date.accessioned2020-07-06T18:49:20Z-
dc.date.available2020-07-06T18:49:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДыдышко И. И. Когнитивные паттерны и образовательные траектории болонского процесса / И. И. Дыдышко // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2012. – № 2. – С. 48-52.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8416-
dc.description.abstractВ статье обосновывается содержание понятия «когнитивный паттерн образования», как совокупность взаимосвязанных приоритетов и направлений, составляющих архитектонику конкретной образовательной системы. Раскрываются позитивные составляющие Болонской системы, внедряемой в украинское образование. Выделены острые проблемы в современном образовании Украины, которые требуют своего конструктивного решения. У статті обґрунтовується зміст поняття «когнітивний паттерн освіти», як сукупність взаємопов’язаних пріоритетів та напрямів, що складають архітектоніку конкретної освітньої системи. Розкриваються позитивні складові Болонської системи, яка упроваджується в українську освіту. Виділені гострі проблеми сучасної української освіти, які вимагають свого конструктивного рішення. The article explains the content of education, concept of “cognitive pattern” of education as a set of interrelated priorities and directions that make up a particular architectonics of the educational system. It considers positive elements of the Bologna system injected into Ukrainian education. It allocates some vexed problems in modern Ukrainian education which require their structural solutions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкогнитивный паттернuk
dc.subjectархитектоникаuk
dc.subjectБолонский процессuk
dc.subjectмодульuk
dc.subjectкредитно-модульная системаuk
dc.subjectкачество образованияuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectкогнітивний паттернuk
dc.subjectобразованиеuk
dc.subjectархітектонікаuk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.subjectмодульuk
dc.subjectкредитно-модульна системаuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectcognitive patternuk
dc.subjectarchitectonicsuk
dc.subjectBologna processuk
dc.subjectmoduleuk
dc.subjectcredit modular systemuk
dc.subjectquality of educationuk
dc.titleКогнитивные паттерны и образовательные траектории болонского процессаuk
dc.title.alternativeКогнітивні паттерни і освітні траєкторії болонського процесуuk
dc.title.alternativeCognitive patterns and educational trajectories of bologna processuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 (48-52).pdf380.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.