Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8340
Назва: Теоретичні і методичні засади формування лексико-народознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи
Інші назви: Theoretical and methodological principles of formation the lexical and ethnographic competence of future primary school teachers
Автори: Струк, Анна Василівна
Struk, Anna Vasilivna
Ключові слова: лексико-народознавча компетентність
майбутній учитель початкової школи
народознавча лексика
педагогічні умови
експериментальна методика
lexical and ethnographic competence
future primary school teacher
ethnographic vocabulary
pedagogical conditions
experimental methods
Дата публікації: 2020
Видавництво: Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Струк А. В. Теоретичні і методичні засади формування лексико-народознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи : авт. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 : 13.00.04 / Анна Василівна Струк; наук. консультант Н. І. Луцак. – ДЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". – Івано-Франківськ, 2020. – 44 с.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні визначено й науково обґрунтовано педагогічні умови формування лексико-народознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи (наявність позитивної мотиваційної настанови майбутніх учителів початкової школи щодо збагачення їхнього мовлення народознавчою лексикою; забезпечення лексико-народознавчої спрямованості викладання фахових дисциплін; залучення студентів до активного інформаційно-розвивального освітнього середовища лексико-народознавчої спрямованості). The dissertation provides and develops the concept and scientific basements of formation the lexical and ethnographic competence of future primary school teachers. The essence and structure of the phenomenon «lexical and ethnographic competence of future primary school teachers» are revealed; the content of the concepts «competence», «ethnographic competence», «lexical and ethnographic competence», «language and speech training of future primary school teachers» has been clarified. Assessment of the level of lexical and ethnographic competence of future primary school teachers was determined by the following criteria: cognitive-linguistic (indicators: students' awareness of the concepts: «vocabulary», «lexicology», «dialectisms», «dialects», «archaisms», «historicisms», «Space»; with Ukrainian folk traditions, customs, rituals; with ethnographic vocabulary); professionally-oriented (indicators: the presence of ethnographic vocabulary in the active speech of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8340
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Struk Anna Vasilivna 2020.pdf811.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.