Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8329
Назва: Інновація як парадигмальна настанова сучасності: філософсько-освітній аспект
Інші назви: Innovation as modern paradigmatic line: philosophic-educational aspect
Автори: Кавалеров, В. А.
Ключові слова: освіта
новація
інновація
традиція
інноваційна діяльність
інформація
education
innovation
tradition
innovative activities
information
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кавалеров В. А. Інновація як парадигмальна настанова сучасності: філософсько-освітній аспект / В. А. Кавалеров // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2012. – № 1. – С. 69-74.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена інновації як парадигмальній настанові сучасності. Доводиться, що інновація є невід’ємною складовою як методів, так і змісту освіти. Розглядаються переваги та недоліки інноваційної орієнтації освітнього процесу. Досліджуються філософські аспекти впливу технологізації суспільства на освіту. The article considers innovation as paradigmatic line of modern times. We prove that innovation is an integral component of methods and content of education. The advantages and disadvantages of the innovation orientation of educational process are considered. Philosophical aspects of influence of technologization of society on education are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8329
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf349.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.