Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКавалеров, В. А.-
dc.date.accessioned2020-07-02T19:59:37Z-
dc.date.available2020-07-02T19:59:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКавалеров В. А. Інновація як парадигмальна настанова сучасності: філософсько-освітній аспект / В. А. Кавалеров // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2012. – № 1. – С. 69-74.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8329-
dc.description.abstractСтаття присвячена інновації як парадигмальній настанові сучасності. Доводиться, що інновація є невід’ємною складовою як методів, так і змісту освіти. Розглядаються переваги та недоліки інноваційної орієнтації освітнього процесу. Досліджуються філософські аспекти впливу технологізації суспільства на освіту. The article considers innovation as paradigmatic line of modern times. We prove that innovation is an integral component of methods and content of education. The advantages and disadvantages of the innovation orientation of educational process are considered. Philosophical aspects of influence of technologization of society on education are investigated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectноваціяuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectтрадиціяuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjecttraditionuk
dc.subjectinnovative activitiesuk
dc.subjectinformationuk
dc.titleІнновація як парадигмальна настанова сучасності: філософсько-освітній аспектuk
dc.title.alternativeInnovation as modern paradigmatic line: philosophic-educational aspectuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf349.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.