Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8329
Title: Інновація як парадигмальна настанова сучасності: філософсько-освітній аспект
Other Titles: Innovation as modern paradigmatic line: philosophic-educational aspect
Authors: Кавалеров, В. А.
Keywords: освіта
новація
інновація
традиція
інноваційна діяльність
інформація
education
innovation
tradition
innovative activities
information
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кавалеров В. А. Інновація як парадигмальна настанова сучасності: філософсько-освітній аспект / В. А. Кавалеров // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2012. – № 1. – С. 69-74.
Abstract: Стаття присвячена інновації як парадигмальній настанові сучасності. Доводиться, що інновація є невід’ємною складовою як методів, так і змісту освіти. Розглядаються переваги та недоліки інноваційної орієнтації освітнього процесу. Досліджуються філософські аспекти впливу технологізації суспільства на освіту. The article considers innovation as paradigmatic line of modern times. We prove that innovation is an integral component of methods and content of education. The advantages and disadvantages of the innovation orientation of educational process are considered. Philosophical aspects of influence of technologization of society on education are investigated.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8329
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf349.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.