Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7851
Назва: Формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у майбутніх учителів фізичної культури
Інші назви: Формирования эталонов эффективной педагогического взаимодействия в будущих учителей физической культуры
Formuvannya etaloniv efektyvnoyi pedahohichnoyi vzayemodiyi u maybutnikh uchyteliv fizychnoyi kulʹtury Formation of standards of effective pedagogical interaction in future teachers of physical culture
Автори: Мунтян, Іван Савелійович
Мунтян, Иван Савельевич
Muntian, Ivan Saveliiovych
Ключові слова: теоретико-методологічне дослідження
педагогічна взаємодія
учитель фізичної культури
еталони ефективної педагогічної взаємодії
theoretical and methodological research
pedagogical interaction
physical education teacher
standards of effective pedagogical interaction
теоретико-методологическое исследование
педагогическое взаимодействие
учитель физической культуры
эталоны эффективного педагогического взаимодействия
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Мунтян І. С. Формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у майбутніх учителів фізичної культури / І. С. Мунтян // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 104-105.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати теоретико-методологічного дослідження проблеми формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії з метою узагальнення знань учителів фізичної культури. Було запропоновано інтегральні показники сформованості педагогічної взаємодії та методики їх діагностування. Представлены результаты теоретико-методологического исследования проблемы формирования эталонов эффективной педагогического взаимодействия с целью обобщения знаний учителей физической культуры. Было предложено интегральные показатели сформированности педагогического взаимодействия и методики их диагностики. The results of theoretical and methodological research of the problem of formation of standards of effective pedagogical interaction for the purpose of generalization of knowledge of teachers of physical culture are presented. Integral indicators of formation of pedagogical interaction and methods of their diagnosis were offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7851
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muntian Ivan Saveliiovych 2017.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.