Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7851
Title: Формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у майбутніх учителів фізичної культури
Other Titles: Формирования эталонов эффективной педагогического взаимодействия в будущих учителей физической культуры
Formuvannya etaloniv efektyvnoyi pedahohichnoyi vzayemodiyi u maybutnikh uchyteliv fizychnoyi kulʹtury Formation of standards of effective pedagogical interaction in future teachers of physical culture
Authors: Мунтян, Іван Савелійович
Мунтян, Иван Савельевич
Muntian, Ivan Saveliiovych
Keywords: теоретико-методологічне дослідження
педагогічна взаємодія
учитель фізичної культури
еталони ефективної педагогічної взаємодії
theoretical and methodological research
pedagogical interaction
physical education teacher
standards of effective pedagogical interaction
теоретико-методологическое исследование
педагогическое взаимодействие
учитель физической культуры
эталоны эффективного педагогического взаимодействия
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Мунтян І. С. Формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії у майбутніх учителів фізичної культури / І. С. Мунтян // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 104-105.
Abstract: Представлено результати теоретико-методологічного дослідження проблеми формування еталонів ефективної педагогічної взаємодії з метою узагальнення знань учителів фізичної культури. Було запропоновано інтегральні показники сформованості педагогічної взаємодії та методики їх діагностування. Представлены результаты теоретико-методологического исследования проблемы формирования эталонов эффективной педагогического взаимодействия с целью обобщения знаний учителей физической культуры. Было предложено интегральные показатели сформированности педагогического взаимодействия и методики их диагностики. The results of theoretical and methodological research of the problem of formation of standards of effective pedagogical interaction for the purpose of generalization of knowledge of teachers of physical culture are presented. Integral indicators of formation of pedagogical interaction and methods of their diagnosis were offered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7851
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muntian Ivan Saveliiovych 2017.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.