Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7833
Title: Закономірності розвитку фізичної працездатності старшокласників під час виконання аеробних фізичних вправ
Other Titles: Закономерности развития физической работоспособности старшеклассников во время выполнение аэробных физических упражнений
Authors: Джуринський, Петро Борисович
Джуринский, Петр Борисович
Dzhurynskii, Petro Borysovych
Богатов, Андрій Олексійович
Bohatov, Andrii Oleksiyovych
Богатов, Андрей Алексеевич
Ковальова, Тетяна Михайлівна
Kovalyova, Tetyana Mykhailivna
Ковалева, Татьяна Михайловна
Хом’якова, О. Ю.
Keywords: фізична працездатність старшокласників
фізична культура
фізичні навантаження
рухова активність
методи дослідження здоров'я
physical capacity of high school students
Physical Education
physical activity
motor activity
физическая работоспособность старшеклассников
физические нагрузки
физическая культура
двигательная активность
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Джуринський П. Б. Закономірності розвитку фізичної працездатності старшокласників під час виконання аеробних фізичних вправ / П. Б. Джуринський, А. О.Богатов, Т, М. Ковальова, О. Ю. Хом'якова // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали І міжнар. інтернет-конференції, присвяченої 70-річчю факультету фізичного виховання, ( м. Одеса, 11-12 жовтня 2017 р.) / за ред. : О. Я. Чебикін, П. Б. Джуринський [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2017. – С. 44-47.
Abstract: У статті досліджується рівень фізичної працездатності старшокласників. Віднайдені кількісні і якісні параметри фізичних навантажень, які є типологічно-оптимальними і можуть бути модельними орієнтирами в індивідуальному дозуванні педагогічних чинників. В статье исследуется уровень физической работоспособности старшеклассников. Найденные количественные и качественные параметры физических нагрузок, которые являются типологически-оптимальными и могут быть со ориентирами в индивидуальном дозировании педагогических факторов. The article examines the level of physical performance of high school students. Quantitative and qualitative parameters of physical activity are found, which are typologically optimal and can be model reference points in individual dosing of pedagogical factors.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7833
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzhurynskii Petro Borysovych 2017.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.