Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7640
Назва: Моделі медійних фектів Е. Перс як інструмент аналізу характеру й напрямів використання засобів масової комунікації в зовнішньополітичній стратегії
Автори: Терещук, В. І.
Ключові слова: медійні ефекти
Е. Перс
аналіз характеру
засоби масової комунікації
зовнішньополітична стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Терещук В. І. Моделі медійних фектів Е. Перс як інструмент аналізу характеру й напрямів використання засобів масової комунікації в зовнішньополітичній стратегії / В. І. Терещук // Політикус : наук. журнал. – 2017. – № 1. – С. 215-218.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується можливість застосування кожної з виділених Е. Перс 4 моделей медійних ефектів для аналізу характеру й напрямів використання потенціалу засобів масової комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7640
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Terechuk.pdf126.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.