Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещук, В. І.-
dc.date.accessioned2020-05-14T08:41:03Z-
dc.date.available2020-05-14T08:41:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТерещук В. І. Моделі медійних фектів Е. Перс як інструмент аналізу характеру й напрямів використання засобів масової комунікації в зовнішньополітичній стратегії / В. І. Терещук // Політикус : наук. журнал. – 2017. – № 1. – С. 215-218.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7640-
dc.description.abstractУ статті аналізується можливість застосування кожної з виділених Е. Перс 4 моделей медійних ефектів для аналізу характеру й напрямів використання потенціалу засобів масової комунікації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмедійні ефектиuk
dc.subjectЕ. Персuk
dc.subjectаналіз характеруuk
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk
dc.subjectзовнішньополітична стратегіяuk
dc.titleМоделі медійних фектів Е. Перс як інструмент аналізу характеру й напрямів використання засобів масової комунікації в зовнішньополітичній стратегіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Terechuk.pdf126.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.