Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7585
Назва: Короновірусна діджиталізація – новий виклик для системи освіти України
Інші назви: Короновирусные диджитализациИ - новый вызов для системы образования Украины
Coronavirus digitalization is a new challenge for the education system of Ukraine
Автори: Личковська, Марина Рейнгольдівна
Лычковская, Марина Рейнгольдовна
Lychkovska, Myrina Reinholdivna
Шаботіна, Д. І.
Shabotina, D. I.
Ключові слова: коронавірусна діджиталізація
діджиталізація
коронавірус
дистанційна освіта
карантин
coronavirus digitalization
digitalization
coronavirus
distance education
quarantine
Дата публікації: 2002
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»
Бібліографічний опис: Личковська М. Р. Короновірусна діджиталізація – новий виклик для системи освіти України / М. Р. Личковська, Д. І. Шаботіна // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів : матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 3 квітня 2020 року. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2020. – С. 71-76.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розкрито питання коронавірусної діджиталізації, потреба якого викликало миттєво перейти на дистанційне навчання. Коронавірус прискорив діджиталізацію у всіх навчальних закладах, Українські викладачі знаходять різні рішення в умовах карантину: від домашніх завдань у вайбері до онлайн-уроків у Zoom. Карантин та вимушена необхідність залишатися вдома породжують специфічні проблеми і для викладачів, і для здобувачів. Перераховані лиш деякі проблеми дистанційного навчання. This article reveals the issue of coronavirus digitalization, the need for which caused an immediate transition to distance learning. Coronavirus has accelerated digitalization in all educational institutions, Ukrainian teachers find different solutions in quarantine: from homework in Viber to online lessons in Zoom. Quarantine and the forced need to stay at home create specific problems for both teachers and applicants. These are just some of the problems with distance learning. В данной статье раскрыты вопросы коронавирусной диджитализации, потребность которого вызвало мгновенно перейти на дистанционное обучение. Коронавирус ускорил диджитализацию во всех учебных заведениях, украинские преподаватели находят различные решения в условиях карантина от домашних заданий в вайбере к онлайн-уроков в Zoom. Карантин и вынужденная необходимость оставаться дома порождают специфические проблемы и для преподавателей, и для соискателей. Перечисленны лишь некоторые проблемы дистанционного обучения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7585
Розташовується у зібраннях:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lychkovska Myrina Reinholdivna 2020.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.