Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7585
Title: Короновірусна діджиталізація – новий виклик для системи освіти України
Other Titles: Короновирусные диджитализациИ - новый вызов для системы образования Украины
Coronavirus digitalization is a new challenge for the education system of Ukraine
Authors: Личковська, Марина Рейнгольдівна
Лычковская, Марина Рейнгольдовна
Lychkovska, Myrina Reinholdivna
Шаботіна, Д. І.
Shabotina, D. I.
Keywords: коронавірусна діджиталізація
діджиталізація
коронавірус
дистанційна освіта
карантин
coronavirus digitalization
digitalization
coronavirus
distance education
quarantine
Issue Date: 2002
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»
Citation: Личковська М. Р. Короновірусна діджиталізація – новий виклик для системи освіти України / М. Р. Личковська, Д. І. Шаботіна // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів : матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 3 квітня 2020 року. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2020. – С. 71-76.
Abstract: У даній статті розкрито питання коронавірусної діджиталізації, потреба якого викликало миттєво перейти на дистанційне навчання. Коронавірус прискорив діджиталізацію у всіх навчальних закладах, Українські викладачі знаходять різні рішення в умовах карантину: від домашніх завдань у вайбері до онлайн-уроків у Zoom. Карантин та вимушена необхідність залишатися вдома породжують специфічні проблеми і для викладачів, і для здобувачів. Перераховані лиш деякі проблеми дистанційного навчання. This article reveals the issue of coronavirus digitalization, the need for which caused an immediate transition to distance learning. Coronavirus has accelerated digitalization in all educational institutions, Ukrainian teachers find different solutions in quarantine: from homework in Viber to online lessons in Zoom. Quarantine and the forced need to stay at home create specific problems for both teachers and applicants. These are just some of the problems with distance learning. В данной статье раскрыты вопросы коронавирусной диджитализации, потребность которого вызвало мгновенно перейти на дистанционное обучение. Коронавирус ускорил диджитализацию во всех учебных заведениях, украинские преподаватели находят различные решения в условиях карантина от домашних заданий в вайбере к онлайн-уроков в Zoom. Карантин и вынужденная необходимость оставаться дома порождают специфические проблемы и для преподавателей, и для соискателей. Перечисленны лишь некоторые проблемы дистанционного обучения.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7585
Appears in Collections:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lychkovska Myrina Reinholdivna 2020.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.