Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛичковська, Марина Рейнгольдівна-
dc.contributor.authorЛычковская, Марина Рейнгольдовна-
dc.contributor.authorLychkovska, Myrina Reinholdivna-
dc.contributor.authorШаботіна, Д. І.-
dc.contributor.authorShabotina, D. I.-
dc.date.accessioned2020-05-12T10:13:15Z-
dc.date.available2020-05-12T10:13:15Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЛичковська М. Р. Короновірусна діджиталізація – новий виклик для системи освіти України / М. Р. Личковська, Д. І. Шаботіна // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів : матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 3 квітня 2020 року. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2020. – С. 71-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7585-
dc.description.abstractУ даній статті розкрито питання коронавірусної діджиталізації, потреба якого викликало миттєво перейти на дистанційне навчання. Коронавірус прискорив діджиталізацію у всіх навчальних закладах, Українські викладачі знаходять різні рішення в умовах карантину: від домашніх завдань у вайбері до онлайн-уроків у Zoom. Карантин та вимушена необхідність залишатися вдома породжують специфічні проблеми і для викладачів, і для здобувачів. Перераховані лиш деякі проблеми дистанційного навчання. This article reveals the issue of coronavirus digitalization, the need for which caused an immediate transition to distance learning. Coronavirus has accelerated digitalization in all educational institutions, Ukrainian teachers find different solutions in quarantine: from homework in Viber to online lessons in Zoom. Quarantine and the forced need to stay at home create specific problems for both teachers and applicants. These are just some of the problems with distance learning. В данной статье раскрыты вопросы коронавирусной диджитализации, потребность которого вызвало мгновенно перейти на дистанционное обучение. Коронавирус ускорил диджитализацию во всех учебных заведениях, украинские преподаватели находят различные решения в условиях карантина от домашних заданий в вайбере к онлайн-уроков в Zoom. Карантин и вынужденная необходимость оставаться дома порождают специфические проблемы и для преподавателей, и для соискателей. Перечисленны лишь некоторые проблемы дистанционного обучения.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»uk
dc.subjectкоронавірусна діджиталізаціяuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectкоронавірусuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectкарантинuk
dc.subjectcoronavirus digitalizationuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectcoronavirusuk
dc.subjectdistance educationuk
dc.subjectquarantineuk
dc.titleКороновірусна діджиталізація – новий виклик для системи освіти Україниuk
dc.title.alternativeКороновирусные диджитализациИ - новый вызов для системы образования Украиныuk
dc.title.alternativeCoronavirus digitalization is a new challenge for the education system of Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lychkovska Myrina Reinholdivna 2020.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.