Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/740
Назва: Підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій
Інші назви: Training the Future Teachers of Natural and Mathematical Disciplines to Pedagogical Planning by Means of Information Technology
Автори: Перець, Ольга Борисівна
Perets, Olga Borysivna
Ключові слова: педагогічне проектування
навчальне педагогічне проектування
інформаційні технології
готовність
природничо-математичні дисципліни
майбутні вчителі
підготовка
pedagogical planning
educative pedagogical planning
information technologies
readiness
natural and mathematical disciplines
future teachers
training
Дата публікації: 2010
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Перець, О. Б. Підготовка майбутніх учителів природничо-математичних диcциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Борисівна Перець; наук. кер. Н. В. Яблонська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено і науково обґрунтовано сутність і структуру готовності майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій, виокремлено й обґрунтовано показники і схарактеризовано рівні означеної готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін; розроблено й науково обґрунтовано експериментальну модель формування готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій, яка реалізовувалась за логікою п’яти взаємопов’язаних етапів: теоретико-методологічного, конструктивно-методичного, практико-орієнтованого, аналітико-інтегративного та акмеолого-орієнтованого. In the thesis the content and structure of readiness of the future teachers of natural and mathematical disciplines to the pedagogical planning by means of the information technology have been defined and scientifically grounded; the indices and the levels of the above mentioned readiness of the future teachers of natural and mathematical disciplines have been singled out and characterized: the experimental model aimed at forming the future teachers of natural and mathematical disciplines readiness to pedagogical planning by means of the information technology has been worked out and scientifically grounded. The experimental model was implemented and exercised with the help of the logic of five interrelated stages: theoretical and methodological, constructive and methodical, practice-oriented, analytical and integrative, acmeologically oriented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/740
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perets.aref.pdf263.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.