Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7303
Назва: Реклама як маркетингова технологія у виборчих компаніях суб’єктів політичної діяльності
Інші назви: Advertising as a marketing technology in electoral societies of political actors
Автори: Бабіна, Валентина Олександрівна
Babina, Valentyna Oleksandrivna
Ключові слова: політична реклама
маркетингові технології
політичні технології
комунікативні технології
імідж
політична діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бабіна В. О. Реклама як маркетингова технологія у виборчих компаніях суб’єктів політичної діяльності / В. О. Бабіна // Політикус : наук. журнал. – 2019. – № 6. – С. 21-25.
Короткий огляд (реферат): Формування нової політичної системи призвело до значного кількісного зростання політичної реклами, зумовленого поширенням каналів комунікації та використанням нових різноманітних типів рекламних звернень. Нині без рекламних кампаній не можна уявити процеси формування інституту політичного лідерства, виборчі змагання, політичну діяльність як на загальнонаціональному, так і на регіональному рівнях. І в цьому процесі дуже важливо правильно вибрати стратегію поведінки, вибудувати відносини з електоратом, вибрати засоби політичної пропаганди. Метою статті є узагальнення досвіду застосування виборних технологій, специфічні особливості технологічного супроводу електоральних процесів, виявлення основних рекламних інструментів, здатних виявляти інтерес до політичних акторів із боку електорату. Досягнення поставленої мети зумовило постановку та вирішення таких дослідних завдань: розкрити зміст рекламних комунікативних технологій; визначити сучасні характеристики переваг, недоліків і перспективи розвитку реклами у виборчому процесі. Доведено, що децентралізація системи управління, що проводиться в процесі реформування, дала можливість свідомого вибору політичних стратегій, що призвело до необхідності високого професіоналізму в організації політичних кампаній, ретельної їх продуманості, вивіреного залучення ЗМІ, а так само використання сучасних маркетингових принципів і виборчих технологій. Ефективна політична реклама на будь-якому рівні залежить від того, наскільки точно вдалося визначити сподівання аудиторії (виборців), особливостей національного характеру, впливу параметра «довіра – недовіра» на рекламне повідомлення та до засобу його розповсюдження, як сформульована центральна ідея кампанії, чи вдало вона спланована, як розсилка, реклама у мас-медіа (друкованих та аудіовізуальних), наочна агітаційна продукція (плакати і щити), сувенірна продукція (значки, канцтовари, прапори, футболки), розважальні заходи. Дослідження комунікативних технологій політичної реклами багато в чому пояснює результати електорального поля політики і дозволяє прогнозувати підсумки виборів як державного, так і місцевого значення. На сучасному етапі політико-маркетингові технології стають різноманітнішими, і їх застосування відбивається на зміні свідомості населення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7303
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babina.pdf177.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.