Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабіна, Валентина Олександрівна-
dc.contributor.authorBabina, Valentyna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2020-04-10T14:06:51Z-
dc.date.available2020-04-10T14:06:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБабіна В. О. Реклама як маркетингова технологія у виборчих компаніях суб’єктів політичної діяльності / В. О. Бабіна // Політикус : наук. журнал. – 2019. – № 6. – С. 21-25.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7303-
dc.description.abstractФормування нової політичної системи призвело до значного кількісного зростання політичної реклами, зумовленого поширенням каналів комунікації та використанням нових різноманітних типів рекламних звернень. Нині без рекламних кампаній не можна уявити процеси формування інституту політичного лідерства, виборчі змагання, політичну діяльність як на загальнонаціональному, так і на регіональному рівнях. І в цьому процесі дуже важливо правильно вибрати стратегію поведінки, вибудувати відносини з електоратом, вибрати засоби політичної пропаганди. Метою статті є узагальнення досвіду застосування виборних технологій, специфічні особливості технологічного супроводу електоральних процесів, виявлення основних рекламних інструментів, здатних виявляти інтерес до політичних акторів із боку електорату. Досягнення поставленої мети зумовило постановку та вирішення таких дослідних завдань: розкрити зміст рекламних комунікативних технологій; визначити сучасні характеристики переваг, недоліків і перспективи розвитку реклами у виборчому процесі. Доведено, що децентралізація системи управління, що проводиться в процесі реформування, дала можливість свідомого вибору політичних стратегій, що призвело до необхідності високого професіоналізму в організації політичних кампаній, ретельної їх продуманості, вивіреного залучення ЗМІ, а так само використання сучасних маркетингових принципів і виборчих технологій. Ефективна політична реклама на будь-якому рівні залежить від того, наскільки точно вдалося визначити сподівання аудиторії (виборців), особливостей національного характеру, впливу параметра «довіра – недовіра» на рекламне повідомлення та до засобу його розповсюдження, як сформульована центральна ідея кампанії, чи вдало вона спланована, як розсилка, реклама у мас-медіа (друкованих та аудіовізуальних), наочна агітаційна продукція (плакати і щити), сувенірна продукція (значки, канцтовари, прапори, футболки), розважальні заходи. Дослідження комунікативних технологій політичної реклами багато в чому пояснює результати електорального поля політики і дозволяє прогнозувати підсумки виборів як державного, так і місцевого значення. На сучасному етапі політико-маркетингові технології стають різноманітнішими, і їх застосування відбивається на зміні свідомості населення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectполітична рекламаuk
dc.subjectмаркетингові технологіїuk
dc.subjectполітичні технологіїuk
dc.subjectкомунікативні технологіїuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectполітична діяльністьuk
dc.titleРеклама як маркетингова технологія у виборчих компаніях суб’єктів політичної діяльностіuk
dc.title.alternativeAdvertising as a marketing technology in electoral societies of political actorsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babina.pdf177.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.