Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7155
Назва: Ассерторические, гипотетические и категорические императивы высшей школы
Інші назви: Ассерторичні, гіпотетичні і категоричні імперативи вищої школи
Аssertive, hypothetical and categorical imperatives of the higher school
Автори: Борінштейн, Євген Руславович
Боринштейн, Евгений Руславович
Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych
Ключові слова: императив
серторический императив
гипотетический императив
категорический императив
высшее образование
морально-нравственные основания
імператив
ассерторичний імператив
гіпотетичний імператив
категоричний імператив
вища освіта
морально-етичні підвалини
imperative
assertive imperative
hypothetical imperative
categorical imperative
higher education
moral grounds
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Борінштейн Є. Р. Ассерторические, гипотетические и категорические императивы высшей школы / Е. Р. Боринштейн // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2018. – №1. – С. 21-27.
Короткий огляд (реферат): Рассматривается значение высшего образования как показатель успешности/неуспешности современного общества. Доказывается значение массового высшего образования для развития Человека и Человечества. Анализируется роль этической системы И. Канта для фундамента построения украинского общества. Выделяются ассерторические, гипотетические и категорические императивы высшей школы как единая система координат бытия современного Человека. Розглядається значення вищої освіти як показник успішності/неуспішності сучасного суспільства. Доводиться значення масового вищої освіти для розвитку Людини і Людства. Аналізується роль етичної системи І. Канта для фундаменту побудови українського суспільства. Виділяються ассерторичні, гіпотетичні і категоричні імперативи вищої школи як єдина система координат буття сучасної Людини. The importance of higher education as an indicator of success/failure of modern society is considered. The importance of mass higher education for Human and Human development is proved. The role of I. Kant's ethical system for the Foundation of Ukrainian society is analyzed. The author identifies the assertor, hypothetical and categorical imperatives of higher school as a single coordinate system of modern human existence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7155
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borinshteyn Yevgen Ruslavovych 2018 1.pdf799.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.