Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7037
Назва: Теоретико-методичні засади англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів
Інші назви: Theoretical and Methodological Principles of English Language Training of Future Doctors
Автори: Русалкіна, Людмила Георгіївна
Rusalkina, Lyudmyla Georgіivna
Ключові слова: професійна підготовка
англомовна професійна підготовка
підготовленість
медичні заклади вищої освіти
майбутні лікарі
professional training
English language professional training
English language preparedness
pedagogical conditions
English language professional activity
medical universities
future doctors
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Русалкіна Л. Г. Теоретико-методичні засади англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів : автореф. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Людмила Георгіївна Русалкіна; наук. консультант А. М. Богуш; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2020. – 43 с.
Короткий огляд (реферат): Практичне значення дослідження полягає в тому, що розроблено діагностувальну та експериментальну методики англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів, елективний курс «Англомовно спрямована професійно-мовленнєва діяльність лікаря», програму засідань клубу англійської мови, комунікативного тренінгу; кейс-стаді, рольові й ділові ігри, вправи, ситуативні завдання, мовні ігри тощо. Основні результати експериментального дослідження, зокрема програма елективного курсу, система інтерактивних методів і комунікативних завдань (лекції-візуалізації, лекції з проблемними питаннями, бесіди, дискусії, комплекс мовних і комунікативних вправ, професійно спрямовані мовленнєві ситуації, сценарії рольових і ділових ігор, аналіз проблемних медичних ситуацій тощо) можуть бути використані в освітньому процесі англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів як у медичних закладах вищої освіти, так і в післядипломній освіті лікарів-практиків. The practical importance of the research is that the diagnostic and experimental methods of English-language professional training of future doctors have been developed, the elective course "English-speaking professionally oriented activity of a doctor", the program of meetings of the English language club, communicative training; case studies, role-playing and business games, exercises, situational tasks, language games ect. were applied. The main results of the experimental research, including the elective course program, the system of interactive methods and communicative tasks (lectures-visualizations, lectures with problematic issues, conversations, discussions, complex of linguistic and communicative exercises, vocationally oriented speech situations, scenarios of role and business games, scenarios situations) can be used in the educational process of training future physicians, both in higher education institutions and in the training of practitioners.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7037
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rusalkina Lyudmyla Georgіivna.pdf937.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.