Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРусалкіна, Людмила Георгіївна-
dc.contributor.authorRusalkina, Lyudmyla Georgіivna-
dc.date.accessioned2020-03-23T11:30:02Z-
dc.date.available2020-03-23T11:30:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРусалкіна Л. Г. Теоретико-методичні засади англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів : автореф. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Людмила Георгіївна Русалкіна; наук. консультант А. М. Богуш; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2020. – 43 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7037-
dc.description.abstractПрактичне значення дослідження полягає в тому, що розроблено діагностувальну та експериментальну методики англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів, елективний курс «Англомовно спрямована професійно-мовленнєва діяльність лікаря», програму засідань клубу англійської мови, комунікативного тренінгу; кейс-стаді, рольові й ділові ігри, вправи, ситуативні завдання, мовні ігри тощо. Основні результати експериментального дослідження, зокрема програма елективного курсу, система інтерактивних методів і комунікативних завдань (лекції-візуалізації, лекції з проблемними питаннями, бесіди, дискусії, комплекс мовних і комунікативних вправ, професійно спрямовані мовленнєві ситуації, сценарії рольових і ділових ігор, аналіз проблемних медичних ситуацій тощо) можуть бути використані в освітньому процесі англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів як у медичних закладах вищої освіти, так і в післядипломній освіті лікарів-практиків. The practical importance of the research is that the diagnostic and experimental methods of English-language professional training of future doctors have been developed, the elective course "English-speaking professionally oriented activity of a doctor", the program of meetings of the English language club, communicative training; case studies, role-playing and business games, exercises, situational tasks, language games ect. were applied. The main results of the experimental research, including the elective course program, the system of interactive methods and communicative tasks (lectures-visualizations, lectures with problematic issues, conversations, discussions, complex of linguistic and communicative exercises, vocationally oriented speech situations, scenarios of role and business games, scenarios situations) can be used in the educational process of training future physicians, both in higher education institutions and in the training of practitioners.uk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectангломовна професійна підготовкаuk
dc.subjectпідготовленістьuk
dc.subjectмедичні заклади вищої освітиuk
dc.subjectмайбутні лікаріuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectEnglish language professional traininguk
dc.subjectEnglish language preparednessuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectEnglish language professional activityuk
dc.subjectmedical universitiesuk
dc.subjectfuture doctorsuk
dc.titleТеоретико-методичні засади англомовної професійної підготовки майбутніх лікарівuk
dc.title.alternativeTheoretical and Methodological Principles of English Language Training of Future Doctorsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusalkina Lyudmyla Georgіivna.pdf937.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.