Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/689| Назва: | Формування рефлексивної культури у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів | 
| Інші назви: | Formation of reflexive culture in the process of vocational and educational training of teachers of philology | 
| Автори: | Павелків, Катерина Миколаївна Pavelkiv, Catheryna Mykolaivna  | 
| Ключові слова: | професійно-педагогічна культура педагогічна рефлексія рефлексивна позиція рефлексивна культура майбутнього вчителя-філолога професійно-педагогічна підготовка professional and pedagogical culture pedagogical reflection reflective position reflective culture of future teachers-philologists professional-pedagogical preparation  | 
| Дата публікації: | 2011 | 
| Видавництво: | Рівненський державний гуманітарний університет | 
| Бібліографічний опис: | Павелків, К. М. Формування рефлексивної культури у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Катерина Миколаївна Павелків; наук. кер. С. А. Литвиненко; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне, 2011. – 224 с. | 
| Короткий огляд (реферат): | У дисертаційній роботі досліджено проблему формування рефлексивної культури майбутніх учителів-філологів у процесі професійно-педагогічної підготовки. Розкрито філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми; визначено сутність поняття «рефлексивна культура майбутнього вчителя-філолога», її структуру, критерії (особистісний, пізнавальний, діяльнісно-креативний); показники, рівні (оптимальний, достатній, первинний, елементарний) сформованості. In dissertational work the problem of reflective culture of the future teachers-philologists in the process of professional-pedagogical training observed. Solved the philosophical and psychological-pedagogical aspects of the problem; the essence of the concept of "reflexive culture of the future teachers-philologists", its structure criteria (personal, cognitive, creative) and indicators, the level of (good, sufficient, primary, elementary) formation. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/689 | 
| Розташовується у зібраннях: | Дисертації | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Павелків Катерина Миколаївна.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.