Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/689
Title: Формування рефлексивної культури у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів
Other Titles: Формирование рефлексивной культуры в процессе профессионально-педагогической подготовки будущих учителей-филологов
Formation of reflexive culture in the process of vocational and educational training of teachers of philology
Authors: Павелків, Катерина Миколаївна
Павелкив, Екатерина Николаевна
Pavelkiv, Catheryna Mykolaivna
Keywords: професійно-педагогічна культура
педагогічна рефлексія
рефлексивна позиція
рефлексивна культура майбутнього вчителя-філолога
професійно-педагогічна підготовка
профессионально-педагогическая культура
педагогическая рефлексия
рефлексивная позиция
рефлексивная культура будущего учителя-филолога
профессионально-педагогическая подготовка
professional and pedagogical culture
pedagogical reflection
reflective position
reflective culture of future teachers-philologists
professional-pedagogical preparation
Issue Date: 2011
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Павелків, К. М. Формування рефлексивної культури у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Катерина Миколаївна Павелків; наук. кер. С. А. Литвиненко; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне, 2011. – 224 с.
Abstract: У дисертаційній роботі досліджено проблему формування рефлексивної культури майбутніх учителів-філологів у процесі професійно-педагогічної підготовки. Розкрито філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми; визначено сутність поняття «рефлексивна культура майбутнього вчителя-філолога», її структуру, критерії (особистісний, пізнавальний, діяльнісно-креативний); показники, рівні (оптимальний, достатній, первинний, елементарний) сформованості. Диссертационная работа посвящена исследованию проблем формирования рефлексивной культуры будущих учителей-филологов в процессе профессионально-педагогической подготовки. In dissertational work the problem of reflective culture of the future teachers-philologists in the process of professional-pedagogical training observed. Solved the philosophical and psychological-pedagogical aspects of the problem; the essence of the concept of "reflexive culture of the future teachers-philologists", its structure criteria (personal, cognitive, creative) and indicators, the level of (good, sufficient, primary, elementary) formation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/689
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павелків Катерина Миколаївна.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.