Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6884
Назва: Методична підготовка майбутніх учителів до роботи в 1-4 класах нової української школи
Інші назви: Methodical preparation of future teachers to work in grades 1-4 of the new Ukrainian school
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: нова українська школа
початкова школа
математична освітня галузь
підготовка вчителя
New Ukrainian school (NUS)
elementary school
mathematical educational branch
teacher training
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Скворцова С. О. Методична підготовка майбутніх учителів до роботи в 1-4 класах нової української школи / С. О. Скворцова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. праць. - Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2018. - С. 150-157.
Короткий огляд (реферат): Основною метою курсу «Методика навчання математики в початковій школі» є формування спеціально- методичного складника методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Але, для досягнення результатів, визначених Проектом Стандарту вищої освіти й для підготовки майбутніх учителів до виконання професійних функцій, визначених Професійним стандартом, треба приділяти увагу й формуванню інших складників: нормативного, варіативного, технологічного, контрольно-оцінювального, проектувально- моделювального. In the plan of each topic, should be provided questions that are aimed at forming the components of methodological competency. Obviously, the main purpose of the course "Methods of Teaching Mathematics in Elementary School" is the formation of a special-methodical component of methodological competency of future teachers of elementary school. However, in order to achieve the results determined by the Draft of the Standard of Higher Education and for the training of future teachers to perform the professional functions defined by the Professional Standard, attention must be paid to the formation of other components: normative, variational, technological, control and evaluation, design and modeling.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6884
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skvortsova Svitlana Oleksiivna.pdf3.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.