Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6884
Title: Методична підготовка майбутніх учителів до роботи в 1-4 класах нової української школи
Other Titles: Методическая подготовка будущих учителей к работе в 1-4 классах новой украинской школы
Methodical preparation of future teachers to work in grades 1-4 of the new Ukrainian school
Authors: Скворцова, Світлана Олексіївна
Скворцова, Светлана Алексеевна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Keywords: нова українська школа
початкова школа
математична освітня галузь
підготовка вчителя
New Ukrainian school (NUS)
elementary school
mathematical educational branch
teacher training
новая украинская школа
начальная школа
математическая образовательная отрасль
подготовка учителя
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Скворцова С. О. Методична підготовка майбутніх учителів до роботи в 1-4 класах нової української школи / С. О. Скворцова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : зб. наук. праць. - Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2018. - С. 150-157.
Abstract: Основною метою курсу «Методика навчання математики в початковій школі» є формування спеціально- методичного складника методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Але, для досягнення результатів, визначених Проектом Стандарту вищої освіти й для підготовки майбутніх учителів до виконання професійних функцій, визначених Професійним стандартом, треба приділяти увагу й формуванню інших складників: нормативного, варіативного, технологічного, контрольно-оцінювального, проектувально- моделювального. In the plan of each topic, should be provided questions that are aimed at forming the components of methodological competency. Obviously, the main purpose of the course "Methods of Teaching Mathematics in Elementary School" is the formation of a special-methodical component of methodological competency of future teachers of elementary school. However, in order to achieve the results determined by the Draft of the Standard of Higher Education and for the training of future teachers to perform the professional functions defined by the Professional Standard, attention must be paid to the formation of other components: normative, variational, technological, control and evaluation, design and modeling. Основной целью курса «Методика обучения математике в начальной школе» является формирование специально-методического составляющей методической компетентности будущих учителей начальной школы. Но, для достижения результатов, определенных проектом стандарта высшего образования и для подготовки будущих учителей к выполнению профессиональных функций, определенных Профессиональным стандартом, надо уделять внимание и формированию других составляющих: нормативного, вариативного, технологического, контрольно-оценочного, проектувально- моделирующего.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6884
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skvortsova Svitlana Oleksiivna.pdf3.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.