Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6879
Назва: Развитие спонтанности как фактор становления социальной зрелости подростков
Інші назви: Розвиток спонтанності як фактор становлення соціальної зрілости підлітків
Development of spontaneity as a factor of the formation of adolescents’ social maturity
Автори: Павлин, Д. А.
Ключові слова: adolescents
social maturity
spontaneity
development
підлітки
соціальна зрілість
спонтанність
розвиток
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Павлин Д. А. Развитие спонтанности как фактор становления социальной зрелости подростков / Д. А. Павлин // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 158-163.
Короткий огляд (реферат): The problem of spontaneity as the personality traits was found in the works written by J. Moreno, E. Fromm, K. Abulkhanova-Slavskaya, E. Erickson, S. Rubenstein and many other scientists. However the scientific works describing the study of social maturity formation of the person through the development of his/her spontaneity were not found, that indicates the need to carry out the research work in this direction. The problem of social maturity of adolescents now is particularly current due to the rapid and constant changes of the world. The development of spontaneity may help adolescents to adapt to these changes, as well as to respond adequately to the demands of the older generation. Проблема соціальної зрілості підлітків зараз стоїть особливо гостро у зв'язку зі стрімкими і постійними змінами навколишнього світу. Розвиток спонтанності може допомогти підліткам адаптуватися до цих змін, а також адекватно реагувати на вимоги старшого покоління. Був проведений огляд літератури, що стосується проблеми соціальної зрілості, в результаті якого були виявлені 4 компонента соціальної зрілості: відповідальність, терпимість, саморозвиток і позитивне ставлення до світу. На основі теоретичного аналізу літератури, присвяченої поняттю спонтанності, можна зробити висновок, що поняття спонтанності є природною реакцією людської психіки, пусковим механізмом творчої діяльності, феноменом саморозвитку, а також присутній у кожному компоненті соціальної зрілості особистості, що вказує на доречність розвитку спонтанності в якості чинника, що впливає на становлення соціальної зрілості підлітків. Програма розвитку спонтанності підлітків може складатися з послідовних взаємодоповнюючих етапів, до яких відносяться розвиток психічних процесів, розвиток диференціації емоцій, тілесний розвиток, елементи командоутворення та розвиток імпровізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6879
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlin.pdf232.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.