Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлин, Д. А.-
dc.date.accessioned2020-03-06T07:57:18Z-
dc.date.available2020-03-06T07:57:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПавлин Д. А. Развитие спонтанности как фактор становления социальной зрелости подростков / Д. А. Павлин // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 12. – С. 158-163.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6879-
dc.description.abstractThe problem of spontaneity as the personality traits was found in the works written by J. Moreno, E. Fromm, K. Abulkhanova-Slavskaya, E. Erickson, S. Rubenstein and many other scientists. However the scientific works describing the study of social maturity formation of the person through the development of his/her spontaneity were not found, that indicates the need to carry out the research work in this direction. The problem of social maturity of adolescents now is particularly current due to the rapid and constant changes of the world. The development of spontaneity may help adolescents to adapt to these changes, as well as to respond adequately to the demands of the older generation. Проблема соціальної зрілості підлітків зараз стоїть особливо гостро у зв'язку зі стрімкими і постійними змінами навколишнього світу. Розвиток спонтанності може допомогти підліткам адаптуватися до цих змін, а також адекватно реагувати на вимоги старшого покоління. Був проведений огляд літератури, що стосується проблеми соціальної зрілості, в результаті якого були виявлені 4 компонента соціальної зрілості: відповідальність, терпимість, саморозвиток і позитивне ставлення до світу. На основі теоретичного аналізу літератури, присвяченої поняттю спонтанності, можна зробити висновок, що поняття спонтанності є природною реакцією людської психіки, пусковим механізмом творчої діяльності, феноменом саморозвитку, а також присутній у кожному компоненті соціальної зрілості особистості, що вказує на доречність розвитку спонтанності в якості чинника, що впливає на становлення соціальної зрілості підлітків. Програма розвитку спонтанності підлітків може складатися з послідовних взаємодоповнюючих етапів, до яких відносяться розвиток психічних процесів, розвиток диференціації емоцій, тілесний розвиток, елементи командоутворення та розвиток імпровізації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectadolescentsuk
dc.subjectsocial maturityuk
dc.subjectspontaneityuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectсоціальна зрілістьuk
dc.subjectспонтанністьuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleРазвитие спонтанности как фактор становления социальной зрелости подростковuk
dc.title.alternativeРозвиток спонтанності як фактор становлення соціальної зрілости підлітківuk
dc.title.alternativeDevelopment of spontaneity as a factor of the formation of adolescents’ social maturityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlin.pdf232.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.