Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845
Title: Формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами акмеологічних технологій
Other Titles: Formation of economic culture of future teachers of humanities by means of acmeological technologies
Authors: Реброва, Ганна Олександрівна
Rebrova, Ganna Oleksandrivna
Keywords: економічна культура
майбутні вчителі гуманітарних спеціальностей
акмеологічні технології
педагогічні умови
експериментальна методика
economic culture
future humanities teachers
acmeological technologies
pedagogical conditions
experimental methodology
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Реброва Г. О. Формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами акмеологічних технологій: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ганна Олександрівна Реброва; наук. кер. З. Н. Курлянд; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 292 с. : табл.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей засобами акмеологічних технологій у професійній підготовці. Спираючись на результати аналізу наукового фонду визначено методологічну основу розробки проблеми формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей: альтернативою усталеній ресурсній концепції розвитку держави стає людиновимірна парадигма, у межах якої людська розумова творча діяльність стає рушійною силою отримання позитивних змін економічного зростання, сталого розвитку, що впливає на якість життя та гуманітарну сферу людства. The contents of the abstract The dissertation is devoted to the problem of forming economic culture of future humanities teachers by means of acmeological technologies in professional training. Based on the results of the scientific fund analysis, the methodological fundamentals of developing the problem of forming economic culture of future humanities teachers are determined: the alternative to the well-established resource conception of the state development is the human-dimensional paradigm within which the human mental creative activity becomes the driving force of receiving positive changes of economic growth, sustainable development which influences the quality of life and the humanitarian sphere of mankind.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova Hanna Oleksandrivna.pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.